Opinia użytkownika: Dorota_162
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Spodobały mi się buty skórzane w BOTI, przymierzałam je, ekspedientka podeszła i doradziła wziąć rozmiar mniejsze bo zauważyła, że mam na stopach z luźną parę. Wzięłam mniejsze, były trochę ciasne , ale ekspedientka twierdziła, że kupiła takie same i jej się sporo rozciągnęły i jej rada jest taka by wziąć mniejsze i rozchodzić. Posłuchałam jej, kupiłam buty. Od razu chciałam wyjść w tych butach ze sklepu. Ekspedientka powiedziała, ze nie ma problemu, wypakowała z kartonu, a zapakowała do reklamówki moje stare buty. Po przejściu 50metrów odpadła mi z prawego buta klamerka, po 200metrach buty zaczęły mnie bardzo obcierać. Musiałam je zmienić na moje stare. Następnego dnia poszłam reklamować buty. Ekspedientka była strasznie niemiła, miała jakby pretensje do mnie ze reklamuje buty. Nigdy dotąd nie spotkałam sie z taka nieuprzejmością jak wtedy. Wyszłam ze sklepu zła. Po 2 tygodniach odebrałam buty. Obsługiwała mnie ta sama ekspedientka co poprzednio,nie odzywając się prawie wcale (bezosobowo). Po prostu wzięła kartkę przyniosła buty i powiedziała: "Buty zostały naprawione"- Kolejna wizyta w tym sklepie którą niemiło wspominam. Po 2 dniach but znów się zepsuł. Z odrazą znów musiałam iść do Boti je reklamować. Buty zostały przyjęte, prosiłam o zaznaczenie że proszę o zwrot gotówki lub wymianę na zupełnie inne buty, nie satysfakcjonuje mnie naprawa, która jest nieskuteczna. Ekspedientka z wielkimi pretensjami, napisała o co prosiłam. Po określonym czasie znów zawitałam w sklepie. Ekspedientka oświadczyła, ze mam tym razem możliwość wymiany na inne. Byłam zadowolona,że nie dostane już butów z wadliwa klamerką. Niestety czeka mnie kolejna wizyta w sklepie, by wybrać nowe buty, a z chęcią uniknęłabym kontaktu z niemiła ekspedientką. Drażni mnie nieprofesjonalne podejście do klienta. Nie ważny jest w tym momencie porządek na sklepie. Obsługa zniechęca do zakupów w tym sklepie, jakość butów również jest zła.