Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: W godzinach o tej porze panuje tam bardzo duży chaos ze względu na ilość klientów w markecie ale nie przeszkadza to pracownikom w bardzo dobrej obsłudze. Interesował mnie zakup telewizora i poprosiłem osobę z działu AGD/RTV o podejście i omówienie funkcji oraz właściwości interesującego mnie modelu. Na pracownika czekałem około 2 minut co uważam za bardzo dobry czas. Przyszedł pan i odpowiedział mi na wszystkie interesujące mnie pytania a nawet na te o które się nie pytałem. Pracownik tego działu zasługuje na ocenę 5 z minusem a minusik za brak identyfikatora z jego imieniem. Następnie udałem się na dział WARZYWA/OWOCE chciałem zakupić banany no i tu się rozczarowałem na stoisku bananów nie było ale trafiła się pracownica tego działu i poprosiłem ją o wywiezienie z magazynu jeśli są obiecała, że zerknie i jak są to zaraz przywiezie i wyłoży. No i tak czekałem 5 minut w końcu zrezygnowałem i poszedłem na dział NAPOJE po wodę mineralną. Wracając z koszykiem zaopatrzonym w wodę jeszcze raz zaszedłem na dział WARZYWA/OWOCE gdyż miałem nadzieję, że pojawiły się banany bananów nie było była natomiast ta pani która przyznała, że na magazynie nie była. Totalne rozczarowanie. Plus dla działu za system samodzielnego ważenia produktów przez klientów co znacząco skraca czas czekania do pracownika ważącego. Wystarczy podejść położyć produkt na wadze i wybrać obrazek z produktem który chcemy zważyć i po chwili drukuje nam się nalepka na torbę foliową z ilością, ceną, datą pakowania i przydatności do spożycia. Bardzo duży plus za linię kas mimo wielkiej ilości klientów czekających do kas pracownicy uwijają się bardzo sprawnie, także do kasy nie czekałem dłużej niż 3 minuty. Dodatkowo pracownicy z kas są na wysokim poziomie kultury osobistej, pakując swoje zakupy pani zauważyła, że siatkę którą zakupiłem jest rozerwana natychmiast mi o tym powiedziała i bezpłatnie wymieniła na nową.