Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kamil_71

Dotycząca firmy: Circle K

Treść opinii: Pojechałem zatankować samochód. Podjechałem do dystrybutora ( akurat bez kolejki był wolny ). Wysiadłem zatankowałem, poszedłem do kasy. Tam musiałem chwilkę poczekać bo była tylko jedna kasa czynna i osoba przede mną brała fakturę. Potem była moja kolej. Podałem numer stanowiska, lecz okazało się ze komputer coś szwankuje. Zostałem zaproszony do drugiego stanowiska, gdzie ponownie podałem numer stanowiska ( Kasjerka pomyliła się i zamiast 1 usłyszała 6, ale się zapytała i ją poprawiłem ). Następnie podałem kartę programu partnerskiego, i pieniądze. Zostałem zapytany, czy chcę fakturę, odparłem ze tylko paragon, po otrzymaniu paragonu wyszedłem. Na koniec umyłem sobie szyby, lecz niestety mnie było płynu w kubełku, tylko woda. następnie odjechałem. Obsługa przebiegała bardzo szybko i sprawnie mimo problemów ze sprzętem.