Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Bezpośrednio przed sklepem znajduje się duży parking; sam sklep, a także wejście do niego jest dobrze oznakowany. Atutem są osobne drzwi dla wchodzących i wychodzących. Wnętrze sklepu: duża hala, podzielona na cztery grupy tematyczne (bardzo ogólnikowo) . odnalezienie konkretnej, węższej grupy artykułów jest trudne bez pomocy osoby z obsługi sklepu. Poszczególnym działom asortymentowym przypisana jest osoba je obsługująca. W sklepie dodatkowo znajdują się 3 Punkty Obsługi Klienta, jednakże brak im widocznego oznakowania. Pracownicy ubrani są w jednolite firmowe stroje. Informacje o cenach znajdujące się przy artykułach nie są prawidłowe . Niektórym stoiskom można zarzucić ogólny nieład, nieporządek. Trudno było odnaleźć całkowicie kompetentną w danej sytuacji osobę z obsługi. Załatwienie spornych kwestii (wynikających a propos z rozbieżności cen faktycznych z umieszczonymi przy produktach) trwało ok. 2 h.