Opinia użytkownika: Kamila_4
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zakończenia działania starego programu Payback oraz migracji do nowego systemu. W momencie powiadomienia o fakcie, że niedługo zakończy działanie stary program lojalnościowy Payback i zostanie od 16 września br zastąpiony nowym, postanowiłam wykorzystać zebrane dotychczas punkty i wymienić je na nagrody. Wybrałam z katalogu aparat telefoniczny i doładowanie telefonu komórkowego. Otrzymałam emailem potwierdzenie możliwości realizacji obu nagród, i istotnie, kod doładowujący telefon komórkowy nadszedł niedługo. Niestety, z telefonem nie było już tak łatwo. Regulamin dawał Paybackowi 21 dni na dostawę nagrody. Kiedy po miesiącu nagrody nadal nie było, spróbowałam się skontaktować w tej sprawie z organizatorem. Niestety, z racji zmiany programu (było już po 16 września) nie działały już poprzednie adresy email. Na stronie internetowej starego programu figuruje co prawda formularz kontaktowy, ale wielokrotne (w różnych dniach i z różnych komputerów) próby wysłania z niego wiadomości kończyły się błędem. Co gorsza, nie udało mi się również dodzwonić na podany kontaktowy numer telefonu. Przykro mi, że w taki sposób stary program zakończył współpracę ze swoimi użytkownikami - tak jak przez poprzednie kilka lat mogłam być dość zadowolona z udziału w nim (poza jednym niefortunnym przypadkiem nagrody docierały na czas, a że czas ten regulaminowo był dość długi - cóż, darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby), tak teraz wrażenie końcowe pozostało jak najgorsze.