Opinia użytkownika: Marcin_567
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: W moim notebooku zepsuła się klawiatura tj. odpadły dwa klawisze. W wyszukiwarce wpisałem "serwis notebooki lublin" i strona z nazwą i lokalizacją sklepu pojawiła się na pierwszej stronie. Dzięki mapce trafiłem tam szybko i bez problemu. Gdy przedstawiłem mój problem, pan powiedział, że niestety trzeba będzie wymienić klawiaturę, ponieważ oba klawisze były uszkodzone i raczej nie znajdę dodatkowych klawiszy z uwagi na to, że model komputera jest nowy. Szybko wyszukał w swoim komputerze cenę i czas przesyłki nowej klawiatury oraz poinformował mnie o cenie. Obaj panowie pracujący w sklepie są uprzejmi i kulturalni, starszy pan sprawia wrażenie profesjonalisty. Starszy ubrany był w sweter i dżinsy, młodszy bardziej elegancko w koszulę, obaj schludni i zadbani. W sklepie wystawionych jest niewiele produktów RTV/AGD i np. laptop wydaje się być droższy od tych jakie proponują w promocjach sieci takie jak Media Markt. Za zamontowanie klawiatury zapłaciłem 35 zł i dodatkowo wyczyszczono mi ekran. W sklepie pracuje dwóch panów. Obsługiwał mnie starszy z nich. Z następnej wizyty (odbiór komputera) wywnioskowałem, że dzielą się obowiązkami tzn. młodszy pracuje przy komputerze i raczej nie zajmuje się serwisem bo gdy powiedział "proszę" a ja dałem mu dokument zlecenia powiedział aby czekać na drugiego pana, który akurat obsługiwał klientów. Na nową klawiaturę czekałem 2 dni (czas przesyłki) i zamontowano mi ją szybko. O zrealizowaniu zamówienia poinformowano mnie telefonicznie. Wnętrze sklepu wygląda nieco staro. Produkty stoją w gablotach i na półkach trochę bez ładu i składu. Powierzchnia sklepu jest mała.