Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zakupu i reklamacji notebooka. 1. Doradztwo w sklepie oceniam jak najlepiej. Gdy tylko poprosiłam o rade, pracownik wytłumaczył mi wszystko fachowo, jasno i z cierpliwością. Także tu 5/5 ale ocenie w obserwacji ten drugi etap... 2. Troszkę gorzej było gdy w domu zauważyłam, ze jeden z klawiszy wypada. Rano ponownie wybrałam się z reklamacją. Przyjęła mnie niekompetentna Pani, była od początku nie miła, ironiczna a co najgorsze wogóle nie chciała mi nic doradzić ani pomóc. Twierdziła, że jest to zapewne moja wina. Całe szczęście wyszło do mnie dwóch Panów, którzy o dziwo stwierdzili, że reklamacja jest jak najbardziej możliwa. Pani nie dała za wygraną i po krótkiej chwili poprosiłam o rozmowę kierownikiem. Reklamacja została przyjęte.