Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Niedawno zgłaszałem obserwację sklepu POLO Market. I wówczas jakość obsługi tego sklepu jak również wygląd pozostawiał wiele do życzenia. Jestem tam często gdyż robię tam codzienne zakupy. Minęło jednak kilka miesięcy i widać poprawę. Personel uprzejmy, uśmiechnięty, zawsze służy pomocą. Często przy stoisku z wedlinami proszę aby mi je pokrojono w plastry. Jeszcze nigdy mi nie odmówiono. Z głosników leci cicha muzyka. Jednak cały czas mój sprzeciw budzą koszyki ułożone przy kasie, a nie przy wejściu na sklep. Trzeba najpierw iść do kasy po koszyk(a nie zawsze też tam są), potem wracać się do wejścia. To mogłoby się zmienić. Cały personel miał czytelne identyfikatory i czyste czapki. Widać ogromną poprawę!