Opinia użytkownika: Ewka
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Robiłam dzisiaj zakupy w Delikatesach Alma, jestem na ogół z nich zadowolona, często robię tam zakupy. Posiadam nawet kartę członka "Klubu Konesera" Dzisiaj jednak troszkę się zdenerwowałam. Wiem, że zdarzają się pomyłki każdemu z nas, ale w Almie (według mojej koleżanki) notorycznie. Dzisiejszego dnia przekonałam się o tym osobiście. Chciałam zakupić jakiś zestaw kawy z dodatkami który na półce miał cenę 49,99. Włożyłam go do koszyka. Zgromadziłam też tam inne potrzebne mi rzeczy. Udając się do kasy już zaczęłam się denerwować, ponieważ na tak duży sklep i tyle klientów było czynnych zdecydowanie za mało kas. Ustawiłam się w kolejce do jednej z nich i cierpliwie czekałam. Kiedy nadeszła moja kolej wyłożyłam zakupy na taśmę itd. Okazało się, ze kawa która na sklepie miała cenę 49,99 przy kasie kosztuje 69,99. Kiedy zwróciłam na to uwagę ekspedientka z naburmuszoną miną wezwała osobę odpowiedzialna za ten dział sprzedaży. Czekanie na owego Pana zajęło kilka minut. Osoby w kolejce za mną zaczęły się niecierpliwić. Pan w sumie i tak mi nie pomógł, kazał za kawę zapłacić 69,99 i udać się do biura obsługi klienta z paragonem po zwrot należnych mi pieniędzy. Według prawa konsumenta mam prawo zakupić kawę w cenie jaka jest na ekspozycji wiec reszta formalności przebiegła pomyślnie. Wadą natomiast kolejną było to, ze przy BOK była kolejna kolejka w której zmarnowałam kolejne kilka minut.