Opinia użytkownika: Niunia
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: I. PIERWSZE WRAŻENIE PLACÓWKI BANKU - możliwość zaparkowania samochodu bezpośrednio przed placówką banku - NIE - wizualizacja placówki tj. informacje o nazwie placówki, godziny otwarcia, najbliższe bankomaty, itp - WYSOKA - ogólny wygląd wewnątrz placówki: czystość, porządek - ŚREDNIA - czytelne oznakowanie stanowisk obsługi klienta- TAK - aktualność informacji na tablicy informacyjnej - TAK - aktualność i prawidłowe rozmieszczenie materiałów reklamowych - TAK II. PRACOWNICY BANKU I ICH STANOWISKO PRACY - prawidłowy ubiór pracownika banku - NIE DO KOŃCA - czy pracownik posiadał i wręczył klientowi swoją wizytówkę - NIE (inicjatywa wręczenia wizytówki wyszła od audytora) - czy pracownik posiadał identyfikator - TAK - czy w zasięgu oka był kubek, kanapki itp. - NIE - czy na stanowisku pracy panował porządek - ŚREDNI - czy w pobliżu pracownika znajdowały się materiały reklamowe - TAK III. JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA - czy klient był nie zauważony i czekał na zaproszenie do obsługi - NIE - czy pracownik banku przywitał się z klientem - NIE - zainteresowanie sprawą klienta, zaangażowanie w załatwienie sprawy - WYSOKIE - atmosfera rozmowy - ŚREDNIA IV. KOMPETENCJE MERYTORYCZNE PRACOWNIKA - czy pracownik pytał spontanicznie o potrzeby klienta związane z obsługą bankową - NIE (widoczna jest tendencja że to klient jest inicjatorem i stroną prowadzącą rozmowę. Wszyscy pracownicy odpowiadali zaledwie tylko na zadane pytania) - czy pracownik obsługujący znał cechy produktów - TAK- pełna prezentacja oferty banku - NISKA (pracownicy raczej z własnej inicjatywy nie wykorzystują okazji do przedstawienia szerszej oferty banku) - czy pracownik obsługujący korzystał z pomocy - NIE - czy pracownik znał zalety produktu - TAK - czy pracownik był kompetentny - TAK