Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W dniu 30/09/2009r zgłosiłem obserwację banku Citi Handlowego z Warszawy, wystawiając ocenę bardzo surową a mianowicie[-5] ,za nierzetelność, niekompetencje konsultantów i doradców. Prowadziłem walkę z bankiem o zwrot kary i odsetek niesłusznie naliczonych mnie jako klientowi, a wina ewidentnie była po stronie banku. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu w dniu 01/10/2009 około 12,30 otrzymałem telefon z banku Citi Handlowy z przeprosinami za niestosowną i nierzetelną obsługę ze strony konsultantów. Na pytanie czy spłaciłem zadłużenie na karcie oznajmiłem że wszystko przelałem w dniu 30/09/2009.Pani która dzwoniła poinformowała mnie że jutro się ze mną skontaktuje jeszcze raz i jeżeli faktycznie wszystko zostało uregulowane to kara oraz odsetki zostaną mi anulowane. Faktycznie następnego dnia około 13 otrzymałem telefon od tej Pani, która oznajmiła mi że wszystko z mej strony jest uregulowane ,w związku z tym kara wraz z odsetkami zostaje mi anulowana. Zostałem jeszcze raz przeproszony, zapewniony że konsultanci zostaną uczuleni na postępowanie z klientami. Reasumując: Bank Citi Handlowy bardzo szybko zareagował na moją skargę i niezadowolenie z obsługi. W związku z tym wystawiłem ocenę[ +4].Chcę aby czytelnicy zrozumieli że jeżeli faktycznie ktoś uważa że racja jest po jego stronie nie wątpił w słuszność podjęcia walki, nawet jeżeli przeciwnik wydaje się silniejszy. Obecnie mogę polecić bank Citi Handlowy jako bank który jest w stanie zadowolić każdego klienta.