Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep oferuje pewien wybór artykułów spożywczych i środków utrzymania domu, czystości, kuchni - dobrej jakości za rozsądną cenę (np. kawa, wina) obok widocznych wielu artykułów i towarów przeciętnych lub niskiej jakości (np. świeże owoce cytrusowe, pomidory, większość gatunków piwa, lody, ubrania z kosza, sprzęt elektroniczny), a czasem z cenami jakby zawyżonymi (np. ryby mrożone, wyroby mięsne półprzetworzone i gotowe, niektóre środki higieny i kosmetyki). Nie towary jednak zaniżają ocenę tej placówki, lecz żądanie zapłaty wyłącznie w gotówce oraz obsługa realizowana przez personel. Najniższą ocenę należy dać za obsługę kasową, która polega na obsłudze klientów przeważnie przez jedną tylko kasę, co powoduje błyskawiczne tworzenie się gigantycznych kolejek blokujących poruszanie się po powierzchni sklepowej w pobliżu kas. Kasjerka zajęta obliczaniem należności zwykle po wielu minutach zauważa ogromną kolejkę i dzwonkiem wzywa do uruchomienia drugiej lub drugiej i trzeciej kasy. Jest to najgorzej zorganizowana obsługa kasowa, jaką widziałem w życiu.