Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Miejsce miało w POK w Tesco. Udałam się w celu uzyskania pożyczki gotówkowej. W punkcie siedziały dwie panie które gwarnie rozmawiały. Kiedy do nich podeszłam powiedziałam co chciałabym dostać poprosiły mnie o dowód osobisty i zaczęły sprawdzać. Nie zostały potwierdzone dane które już wcześniej istniały w systemie w wyniku tego zostały nie wprowadzone nowe dane do systemu. Następnym krokiem było oczekiwanie na gotówkę. Stałyśmy przy kasie RTV i czekaliśmy na pracownika tego działu żeby wypłacił mi pieniądze pracownik Lukasa nie podtrzymywał rozmowy tylko nerwowo rozglądał się dookoła. Przyznam szczerze że sama byłam w strachu czy zdążę wyjść z marketu z tymi pieniędzmi i nikt mnie nie napadnie. Powinno byś oddzielne miejsce gdzie klienci mogą odbierać gotówkę. Poza tym zbyt szybko zostałam obsłużona tak ze Pani zapomniała poprawić danych, na biurku panował ogólny bałagan co dobrze nie świadczy o tym miejscu.