Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Często bywam w tym sklepie z tego względu, że po przeprowadzce mam bardzo blisko. Sklep ma bardzo dobrą lokalizację, przestronny, czysty parking na którym nie ma problemów ze znalezieniem miejsca parkingowego. Jeśli chodzi o minusy parkingu to takie, że zawsze znajdzie się jakiś człowiek, który zażąda kilku złotych, ale to niestety "specyfikacja" okolicy, w której leży sklep i pobliskiej ulicy Kilińskiego. W każdym razie trzeba być przygotowanym na taką ewentualność udając się do tego sklepu. W porze o której udałem się do sklepu zazwyczaj jest tłoczno i tym razem tak było. Wybór asortymentu typowy dla sklepu spod marki Lidl, typowy układ produktów na półkach tej korporacji wiąże się z brakiem problemów z ich znalezieniem. Niestety jednak panował na półkach mały nieład, odniosłem wrażenie że brakuje tam rąk do pracy choćby do tego żeby na bieżąco usuwać nieład panujący na sklepowych półkach jaki pozostawiają klienci. Zakupy starałem się robić w oparciu o aktualną ofertę promocyjną sklepu, niestety zawiodłem się, ponieważ części produktów w ogóle nie było na stanie magazynowym sklepu. Nie można mieć co do tego pretensji, gdyż w ulotce wyraźnie zastrzeżono sobie że oferta obowiązuje w określonym czasie lub do wyczerpania asortymentu, dziwi mnie jednak ze już w drugim dniu promocji nastąpiły te braki. Czy nie jest tak przypadkiem ze sklep zwabia potencjalnych klientów atrakcyjną cenowo ofertą która nijak się ma do tego co zastajemy na półce? Po dokonaniu zakupów na około 30PLN udałem się do kas jak zwykle i tam nie "zawiodłem się", ogromne kolejki przy dwóch kasach, zdenerwowani klienci. W czasie gdy oczekiwałem na obsłużenie mnie otworzono trzecią z kas, co odrobinę pomogło w usprawnieniu obsługi. Od dłuższego czasu obserwuję, że w tym sklepie jest ogromna rotacja pracowników co nie wpływa dobrze na jakość i sprawność obsługi, nowi pracownicy są źle zorientowani w asortymencie, powolni, lecz starają się być bardzo mili. Za przykład podaję nieumiejętność rozróżnienia melona Galia od melona zielonego. Apel do pracodawcy: Płaćcie im więcej! Z pewnością zostaną dłużej, co przełoży się na ich zadowolenie z pracy a w szczególności na zadowolenie klienta - szybkość i profesjonalizm obsługi. Płaciłem gotówką z czym nie ma nigdy problemu, jednak jeśli klient zdecyduje się na płatność kartą musi mieć na uwadze, że takiej płatności może dokonać w momencie kiedy zrobi zakupy powyżej określonej kwoty - 20 PLN. Uważam, że jest to olbrzymi minus, klient powinien mieć swobodę w tej materii bez względu na to czy zamierza wydać 15 czy 150 PLN. Za przykład podam UK, gdzie będąc przez rok często robiłem zakupy w sklepach tej marki, nigdy i nigdzie nie miało znaczenia czy wydałem 3 czy 30 funtów a zawsze płaciłem kartą. Drogi Lidlu trzeba się będzie bardziej postarać!