Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinie ZUS-u w celu ustalenia okresu przez jaki obejmuje mnie jeszcze ubezpieczenie zdrowotne po ukończeniu studiów. Zanim jednak połączyłam się z konsultantem musiałam przejść przez bardzo długie i męczące informacje automatyczne, które były zbyt skomplikowane i bardzo niejasne, w wyniku których łatwo było się zgubić. W końcu po trzech próbach dotarcia do końca automatycznego serwisu i usłyszenia, który nr wcisnąć, aby połączono mnie z operatorem, poinformowano mnie, że powinnam dzwonić bezpośrednio do placówki ZUSu odpowiadającej okręgowi w którym mieszkam. Po wykonaniu tej czynności i przełączeniu mnie do odpowiedniego działu, usłyszałam, że Pani z którą rozmawiałam nie jest pewna czy 4 miesiące i słyszałam również jak pyta koleżankę, która też nie wiedziała. Poproszono mnie, abym poczekała (czekałam ok. 1 min) w celu sprawdzenia tej informacji, a następnie zostałam rzetelnie poinformowana przez tą samą Panią, że jest to okres 4 miesięcy (tak jak mówiłam) oraz podano art. 67 ustawy o ubezpieczeniu zdrowotnym, a nawet został mi on przeczytany. Całą rozmowę oceniam pozytywnie, ponieważ w końcu dowiedziałam się tego na czym mi zależało, konsultantka była bardzo miła i uprzejma.