Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ostatnio zauważyłam, że nie zgadzają się moje rachunki telefoniczne z sieci ERA. Pamiętam, że podpisywałam umowę na 2 lata z wysokością abonamentu ok. 40zł brutto, ostatnio spojrzałam na rachunek a tu niemiła niespodzianka ok. 50zł brutto. Postanowiłam prześwietlić rachunki wstecz i rzeczywiście od czerwca płaciłam zbyt wysoką kwotę. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta w celu wyjaśnienia zaistniałej sprawy, połączenie z numerem 602900 wynosi tylko 1zł i jest naliczane za połączenie a nie minuty, co jest zdecydowaną zaletą. Po odsłuchaniu dość krótkich informacji automatycznych połączono mnie z konsultantem, który dokładnie poinformował mnie i spokojnym, opanowanym głosem wytłumaczył w czym tkwi problem. Okazało się, że w maju skończyła mi się umowa, a pkt. 19 regulaminu promocji podpisanego prze mnie przy zawarciu umowy mówi, że po upływie 24 miesięcy (czasu trwania umowy), promocja przestaje obowiązywać (dlatego po upływie tego czasu naliczano już większą kwotę). Konsultant był bardzo uprzejmy podczas całej rozmowy, dokładnie sprawdził sytuacje mając wgląd w moje konto i odpowiedział czytelnie i jasno na zadawane przeze mnie pytania. Zawsze przed podpisaniem czytam regulamin, ale kto by pamiętał o takim czymś po 2-óch latach, cóż.. dostałam nauczkę i radzę wszystkim pamiętać o takich sprawach. Z jednej strony są to pewne „haczyki”, ale z drugiej zatwierdzone i podpisane przez nas samych, dlatego nie można tego negatywnie oceniać. Zaraz po rozłączeniu się odebrałam automatyczne połączenie z biura obsługi w celu przeprowadzenia ankiety na temat jakości usług i odbytej przeze mnie rozmowy (moja ocena była bardzo dobra).