Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Moja dzisiejsza obserwacja jest właściwie kontynuacją poprzednich. W w/w markecie robię zakupy kilka razy w tygodniu.Uderzającą rzeczą jest notoryczny brak towaru na półkach. Wywieszone ceny nie zgadzają się z tymi przy kasie. Spostrzegawczy klienci oczywiście składają reklamację, co znacznie przedłuża obsługę.Otwarta jest tylko jedna kasa, pomimo czterech stanowisk. W sklepie panują notoryczne kolejki. Zauważyłam jedną pozytywną zmianę w ciągu kilku ostatnich tygodni: koszyki są w końcu dostępne przy wejściu- dba o to ochrona sklepu.Bramka w części alkoholowej nie działa sprawnie od kilku miesięcy i co kilka minut włącza się alarm. Reaguje na każdego klienta, który zakupił jakikolwiek alkohol i wychodzi po zapłacie.W tym wszystkim na podziw zasługuje obecny personel, który jest miły nawet w stresujących sytuacjach. A na nie narażony jest systematycznie.