Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Byłam dzisiaj u autoryzowanego przedstawiciela Ery. Punkt znajduje się w centrum handlowym. Przed punktem stał potykacz z aktualną promocją. Czysty, ustawiony prostopadle do okna sklepu. Szyba w oknie i drzwiach była czysta. Na ścianach znajdowały się gabloty z telefonami, modemami, zestawami TakTak. Niektóre były zamknięte. Wszystkie elementy były równo ułożone, półki czyste, szyby w gablotach również. Świeciły się wszystkie żarówki. Podłoga byłą czysta, bez plam i kurzu. Przy wejściu stał niewielki stojak z równo ułożonymi ulotkami. W punkcie były dwa stanowiska obsługi i jedna osoba obsługująca. Na obu stanowiskach leżały jakieś papiery. Pani bardzo uprzejmie i dokładnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Była kompetentna i znała się na pracy, którą wykonywała. Ponieważ chciałam zasięgną porady na temat telefonu innej osoby, nie miałam go przy sobie, pani podała mi jakie kody mam wprowadzić z klawiatury aby rozwiązać problemy z telefonem (deaktywacja poczty głosowej). Podała również, pod jakim numerem mogę uzyskać dodatkowe informację odnośnie taryfy i zmiany taryfy. Poinformowała mnie, że numer ten jest oczywiście bezpłatny. Interesowało mnie również dokupienie baterii do telefonu. Pani poinformowała mnie, jaki jest orientacyjny koszt takiej baterii. Ponieważ interesowało mnie, ile dokładnie kosztowałaby, pani zadzwoniła i uzyskała dla mnie tą informację. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z informacji jakie otrzymałam i obsługi. Jedyny minus, to fakt, że pani obsługująca mnie właściwie cały czas rozmawiając ze mną wprowadzała swoje dane do komputera.