Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Poszedłem po brakujące artykuły spożywcze do sklepu w bezpośrednim sąsiedztwie. Przy wejściu do sklepu znajduje się regał z warzywami i owocami, z którego wydobywające się zapachy nie należą do przyjemnych. Pewnie dlatego, że świeżości tez tam nie ma za wiele. w samym sklepie tłum ale tworzony nie tylko przez klientów ale i także pracowników z wózkami, kartonami i rozkładanym towarem,. Pomieszczenie sklepowe nie należy do najobszerniejszych a wózek zawalony kartonami stojący między regałami zmusza klienta do krążenia i szukania przejścia. Czynna oczywiście tylko jedna kasa. dopiero kiedy kolejka osiąga koło 10 osób to podchodzi druga kasjerka ale tylko na wyraźne żądanie osoby przy kasie pierwszej. Sklep niedawno zażyczył sobie od klientów by przy płatności karta robili zakupy za minimum 20 złotych. Uważam, ze to bardzo chytre posunięcie by zwiększyć sobie sprzedaż. dodatkowo płacić musimy także za zwykłe woreczki "jednorazówki". Atmosfera w tym sklepie z miesiąca na miesiąc jest coraz mniej przyjazna klientowi. Ceny wysokie, jedynie w promocji są na poziomie z hipermarketów czy dyskontów.