Opinia użytkownika: Aleksandra_359
Dotycząca firmy: Spiż
Treść opinii: Do klubu udałam się z grupą znajomych, przed wejściem do lokalu zobaczyliśmy dużą kolejkę ok. 30 osób a to znaczyło, że tak szybko nie wejdziemy. Tylko jedno wejście bylo otwarte, które w dodatku jest bardzo ciasne. I niestety tylko jedno okienko kasowe było czynne. Zanim doszliśmy do kasy minęło 45 minut, po zapłaceniu i odebraniu karty udałam się do szatni, a tam czekalo mnie kolejne rozczarowanie. Jeden szatniarz obsługiwal ludzi a tam było ich ok. 20, znów zetrwało mi ok. 25 minut zanim oddałam swoje ubrania. Na szczęście przy barze choć bylo dużo ludzi, obsługiwało ok. 6-ściu barmanów, więc obsługa szła szybko i sprawnie. Barmani oraz ochroniarze ubrani byli w czarne koszulki z logo spiżu. Po kilku godzinach zabawy na parkiecie, który był czysty i zadbany. udałam się do ubikacji, a tam znów mile się rozczarowałam. Toalety były czyste, w podajnikach było mydło i ręczniki papierowe. Przy wyjściu oddaliśmy w kasie karty a to na szczęscie trwało już krócej. Pomimo długiej obsługi przy kasie i w szatni, miło wspominam ten wypad do klubu.