Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Często tankuję paliwo na stacjach BP, dziewczyny proponowały karty banku Citi Handlowego. W Internecie przeczytałem że jest promocja na karty 2 lata bez opłaty, i na taką kartę przez Internet złożyłem w maju tego roku zamówienie. Doradca Citi Handlowego umówił się na spotkanie i do takiego spotkanie doszło w Tarnowskich Górach (data bodajże 06/05/2009).Doradca gwarantował mi kartę dwuletnią ze zdjęciem, w samochodzie miał urządzenie wielofunkcyjne, zrobił ksero, podpisałem umowę i czekałem na kartę. Kiedy przyszła karta przy autoryzacji dlatego że lubię pytać, spytałem Panią konsultant czy rzeczywiście jest to karta dwuletnia, okazało się że nie, że jest to zwykła karta jednoroczna. Zdenerwowany nie aktywowałem karty ,udałem się do filii banku w Tarnowskich Górach aby oddać kartę i na piśmie złożyć reklamację i skargę na kłamliwe postępowanie doradcy. Okazało się że Panie w banku praktycznie nic nie mogą, ani potwierdzić odbioru karty, ani potwierdzić reklamacji na piśmie, pracownica włożyła tylko to wszystko do koperty i powiedziała że następnego dnia kurier zabierze to do Warszawy. Po miesiącu mogłem ponownie złożyć zamówienie na kartę dwuletnią, tylko poprosiłem aby nie był to ten sam doradca który mnie okłamał, przyjechała Pani. Po rozmowie wypisała niezbędne druki, ja podpisałem, dołączyłem zdjęcie i Pani doradca zapewniała że tym razem będzie wszystko w porządku. Następnego dnia otrzymałem telefon od Pani doradcy ,czy może przyjechać bo jeszcze raz bo trzeba wypisać formularze na nowo bo Pani doradca pomyliła daty, byłem w domu, Pani przyjechała ,wypisała nowe formularze ,ja podpisałem i miało już być teraz wszystko w porządku. Faktycznie karta przyszła ,była dwuletnia ,tylko bez zdjęcia jak zamawiałem. Skontaktowałem się telefonicznie z Panią doradcą(zostawiła wizytówkę),Pani doradca obiecała interweniować w centrali i obiecała mnie powiadomić o rezultatach, niestety minęło już dwa miesiące a telefonu nie ma. Dlatego ja złożyłem reklamację i po około dwóch tygodniach karta nowa ze zdjęciem przyszła. Przy podpisaniu umowy była klauzula że wyciągi będą przychodziły drogą elektroniczną na emeila, kartą płaciłem ,jednocześnie zbierając punkty. Zaniepokojony że jeszcze po tak długim okresie żaden emeil nie nadszedł ,zacząłem kontaktować się z bankiem. W dniu 28/09/2009r telefonicznie rozmawiałem z konsultantem ,przedstawiłem całą sytuację, Pan konsultant poinformował mnie że faktycznie ,bank nie przesyłał mi drogą elektroniczną bo jest awaria systemu. Zaznaczył jednocześnie że zmieni abym mógł zalogować się na stronie Citi Handlowego i w taki sposób spłacać kartę, ale jednocześnie na podany emeil taka informacja dotrze. W związku z tym że następnego dnia w skrzynce odbiorczej żadnej informacji z Citi Handlowego nie było, telefonicznie zacząłem kontaktować się z bankiem, i tu dopiero zaczęła się moja gehenna. Bank Citi Handlowy szczyci się usługą CitiPhone gdzie powinno się wszystkie sprawy załatwić po wykonaniu połączenia na ten numer. Niestety procedury są zgoła inne, za każdym razem trzeba podawać numer karty, wbijać specjalny numer właśnie CitiPhone, a później mnóstwo pytań, i prośba o przedstawienie sprawy w jakiej dzwonię. Po około pięciu minutach za jakie płacę ja jako klient w słuchawce słyszę połączę Pana z innym działem bo ja jestem niekompetentna/ty, i następny konsultant to samo, w ciągu trzech dni miałem przyjemność (ale wątpliwą) usłyszeć głosy chyba 23 konsultantów. Kiedy udało mi się w końcu zalogować do mojego konta, na wyciągu zobaczyłem karę 25 zł, za monit listowny z banku(którego jeszcze nie otrzymałem),i naliczone odsetki za niespłacone w terminie zaległości. Pytałem wcześniejszych konsultantów, a także Panią w filii banku w Tarnowskich Górach w dniu 29/09/2009 czy przypadkiem nie mam już jakieś kary ,informowano mnie że nie mam, a gdyby taka się pojawiła skontaktować się z linią CitiPhone w celu anulowania takowej kary. Zadzwoniłem na ten nieszczęsny numer, musiałem przejść trzech konsultantów zanim połączono mnie z odpowiednią Panią? Od tej Pani usłyszałem że nie może być mowy o anulowaniu kary bo nie spłaciłem w terminie, spytałem a na jakie konto miałem wpłacić skoro nie otrzymałem wyciągu na emeila?.Pani oznajmiła że dwa dni temu zmieniono mi że mam się logować i tak spłacać zadłużenie, argumenty moje że miałem otrzymywać wyciągi na emeila do tej Pani nie docierały, polecała mi tylko przeczytać regulamin do którego mam się stosować, ale tylko ja bo bank może robić co się mu żywnie podoba. Próbowałem wytłumaczyć tej Pani że to ja jako klient starałem się o otrzymanie w jakiejś formie wydruku, i była to inicjatywa moja a nie banku, ale konsultantka miała w głowie tylko pewne regułki o regulaminie a stan faktyczny który miał miejsce do tej Pani nie docierał. Tak że ja jako klient zostałem narażony na straty finansowe,kara25zł,odsetki 10,50zł,a także około 40zł za telefony,oraz zszargane nerwy a wina ewidentnie leży po stronie banku ,przez niekompetencje konsultantów i doradców. Będę jednak składał skargę i reklamację na piśmie ,o wynikach powiadomię po całej procedurze odwoławczej. Reasumując: Bank Citi Handlowy to wielkie rozczarowanie, pomyłka za którą bank każe sobie zapłacić ,niekompetencja konsultantów i doradców, nie wysyłanie drogą elektroniczną wyciągów zgodnie z podpisaną umową, zawiła procedura kontaktu z odpowiednimi konsultantami. Ostrzegam klientów przed podpisywaniem jakichkolwiek umów z bankiem Citi Handlowy. Stanowczo odradzam z korzystania z jakiejkolwiek formy bankowej ,ROR, konta osobiste, jakiekolwiek karty płatnicze, kredytowe w/w banku t/j Citi Handlowy.