Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Jak to kiedyś powiedział Panu na „błękitnej linii” mój kolega – „jestem szczęśliwym posiadaczem...” dotyczyło to pewnej usługi, z której kolega zadowolony na pewno nie był. Tak samo dotyczy mojego dostawcy Internetu oraz telewizji kablowej. Jedyne co można dobrego powiedzieć to to, że jest dość tanio Internet 1Mb kosztuje mnie 36 zł, cyfrowa telewizja kablowa 28 złotych. Tyle niestety dobrych informacji. Do białej gorączki doprowadza mnie fakt, że praktycznie dzień w dzień muszę resetować modem przez nich dostarczony. Muszę to robić ponieważ jak tego nie zrobię nie mam po prostu Internetu. Inną drażniącą mnie rzeczą jest to, że praktycznie wszystkie kanały telewizji kablowej „tnie”, do tego wszystkiego często się zawieszają, rzadko kiedy dźwięk idzie w parze z obrazem. Oczywiście kilkukrotnie interweniowałem już w tej sprawie na infolinii, jak i w biurze abonenta. Za każdym razem obiecują, że sytuacja ulegnie poprawie, lecz nie ulega od ponad roku. Z niecierpliwością czekam na nadejście końca ważności umowy.