Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polferries
Treść opinii: Dobijaliśmy właśnie do Nynashamn. Czekałem przy wejściu na opuszczenie promu. Przy pobliskiej recepcji rozegrała się w tym czasie scena dramtyczna. Pani (z rozmowy wynikało, że mieszkająca w Szwecji, ale mówiąca po polsku) wyrażała swoją dezaprobatę do zakresu usługi - sprzedano jej nie taką kabinę. Nie chodzi tu o szczegóły błędu, ale o to, że pani z recepcji zachowywała się wobec klientki arogancko i niegrzecznie. Niezależnie od tego, czy błąd tkwił po stronie pasażerki, pokrzykiwanie na pasażera i głośne upominanie go jest moim zdaniem niedopuszczalne. Dodatkowo, siedzący obok młody człowiek kpiąco śmiał się pod nosem i natychmiast po odejściu pasażerki zaczął głośno i niewybrednie komentować jej - złe jego zdaniem - zachowaniem. Promocja dobrych usług PŻB jak się patrzy.