Opinia użytkownika: Aleksandra_359
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Brat poprosil mnie o sprawdzenie oferty internetowej podanej firmy. Wysłałam e-maila z zapytaniem o możliwość podłączenia internetu w mieszkaniu brata, podałam swój numer telefonu oraz e-maila. Po ok. 20 minutach zadzwonila do mnie konsultantka, która powiedziała, że dzwoni z Netii i przedstawila się. Opowiedziała mi jakie są ceny oraz prędkości internetu oraz na jak długo można zawierać umowę. Poprosiła mnie o przekazanie tych informacju bratu oraz zaproponowala, że zadzwoni na drugi dzień aby zapytać o decyzję, podała również przy tym co musiałabym ewentualnie przygotować jeśli brat by się zdecydował na ofertę tej firmy. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że ceny nie były zadowalające a nawet szokujące. Za to, że brat nie ma podłączonego telefonu stacjonarnego w swoim mieszkaniu płaciłby co miesiąc 30zł więcej za "podtrzymanie sieci"!! Dziś zadzwonila do mnie o 11 ta sama Pani i zapytała o decyzję, odpowiedziałam, że brat narazie dziękuje ale nie zdecyduje się na skorzystanie z usług tejże firmy. Pani podziękowała i zaprosiła ponownie, musze przyznać, że była cały czas miła i uprzejma oraz znała się na rzeczy.