Opinia użytkownika: Brydzia
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Wybrałam się do Smyka w celu kupna prezentu na chrzciny dla mojej siostrzenicy. Długi czas spędziłam na dziale z zabawkami dla niemowląt. Miałam nadzieję, że pokaże się ktoś z obsługi i będę mogła skorzystać z pomocy i porady. Niestety nie doczekałam się. Spędziłam w sklepie 20 minut i nie zobaczyłam nikogo, kto mógłby mi pomóc. Gdyby nie zależało mi na kupnie (niestety zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę), wyszłabym ze sklepie bez zastanowienia. Ale zależało mi bo w następnym dniu miałam ten prezent wręczyć. W końcu dokonałam wyboru o poszłam do kasy.Kolejka była długa. Przy kasie tylko jedna pani, a na sklepie dalej nie widziałam żadnej obsługi a przez cały czas stania w kolejce rozglądałam się z ciekawości czy w końcu kogoś zobaczę. Nie daję oceny -5 ale -4 tylko dlatego, że pani przy kasie obsłużyła mnie sympatycznie, miło i profesjonalnie. Poinformowała mnie o możliwości zwrotu i zaprosiła do ponownej wizyty. Wiem tylko tyle, że będę omijać ten sklep szerokim łukiem, bo nie bogata oferta jest najważniejsza, ale obsługa, której tam NIE BYŁO podczas mojej wizyty.