Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Dzwoniłam na infolinię PKO BP, bo bankomat nie wydał mi pieniędzy tzn. otwierał się tak jakby miał podać pieniądze i zamykał się, i tak kilka razy. Nie wiedziałam czy kwota, którą chciałam wybrać została ściągnięta z mojego konta czy nie. Zaraz też na tym samym bankomacie sprawdziłam mój stan konta i wyglądało na to, że stan rachunek nie był pomniejszony o tą kwotę. Jednak, aby się upewnić zadzwoniłam na infolinię. Dzwoniąc myślałam, ze będę musiała długo czekać aż ktoś z obsługi odbierze. I tu zaskoczenie. Oczywiście na początku była automatyczna sekretarka, ale krótko. Po wyborze odpowiedniego numeru prawie od razu odebrała jakaś Pani. Pan przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Opowiedziałam o zdarzeniu. Pani zapytała mnie - dla bezpieczeństwa - o dane osobowe, a potem sprawdziła moje konto i powiedziała, że stan mojego rachunku jest nienaruszony. Pani była miła i uprzejma, szybko i sprawnie wszystko sprawdziła.