Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Odwiedziłem Carrefoura w celu zakupu paru artykułów papierniczych. W sklepie było dość czysto. Niestety przy niektórych produktach brakowało oznaczenia ceny na półce, a czytniki są trudne do znalezienia - tak samo jak personel. Po wielkich poszukiwaniach udało mi się znaleźć w końcu czytnik cen, wybrałem produkty i udałem się do kasy. Stanąłem w kolejce do ekspresowej kasy (do 10 produktów). Przede mną stał jednak klient z pełnym koszykiem, a kasjerka nie poinformowała go o konieczności udania się do odpowiedniej dla niego kasy. Przez to moje oczekiwanie wydłużyło się o 7 minut. Na moją uwagę o kliencie z pełnym wózkiem w kasie ekspresowej, kasjerka odburknęła: "A co ja panie mogę zrobić?!". Pozostawię to bez komentarza.