Opinia użytkownika: Joanna_732
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Bardzo często zdarza się tak,że cena na połce jest inna niż ta wybijana na kasie(ta zawsze bywa wyższa),inna też niż w gazetce reklamowej.Każdy klient sugeruje się ceną z gazetki,a przy kasie przykra niespodzianka.Gdy chcemy zgłosić skargę okazuje się ,że Kierownik supermarketu jest zawsze zajęty i nie ma czasu dla klienta.Druga sprawa to brak towarów z gazetki reklamowej.Przeważnie nie ma ok.30% towarów z gazetki reklamowej,a ten który jest to tylko przez 2 do 3 dni promocji.A przecież nikt z nas nie wykupuje hurtowo np.kiełbasy jałowcowej,która w danym momencie jest w promocji.Tylko klient jest wprowadzany w bład bo idac do takiej placówki na zakupy 3-go badż 4-go dnia obowiazywania danej gazetki towaru już nie dostanie.To żle.Dosyć często też pólki na pieczywo wypiekane przez obsługę sklepu świecą pustkami.Albo personel nie zdąża albo brak towaru.Nieładnie.