Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Robiłam wczoraj zakupy w hipermarkecie Real. Parking przy sklepie jest dość duży, nie było problemu ze znalezieniem miejsca do zaparkowania. Nowo otwarty, wyremontowany parking kryty robi dość dobre wrażenie, jest lepiej oświetlony i oznaczony niż przed remontem. Sam sklep robi przyjemne wrażenie. Podłoga była czysta, sala sprzedażowa dobrze oświetlona. Półki były czyste i towary na nich ułożone również. Nie natrafiłam na brudne, zakurzone, pootwierane pudełka. Większość towarów leżała na swoich miejscach. Nie było problemem odnalezienie cen produktów. Wyspy z towarem promocyjnym nie utrudniały poruszania się po sklepie. Nie było również pracowników z wózkami i paletami, którzy utrudnialiby poruszanie się. Przy wejściu miło uśmiechnięta hostessa zaproponowała mi wyrobienie sobie nowej karty lojalnościowej Payback. Widać było, że na przykład na dziale „Warzywa i Owoce” towar nie był dawno uzupełniany, warzywa i owoce (pomidory, ogórki, sałata, cytryny, jabłka), które kupowałam były niezbyt dobrej jakości, małe, niedojrzałe, poobijane i pokaleczone. Pan ważący na stoisku nie patrzył w ogóle na klientów, ani się nie odezwał. Podobnie pani na stoisku z wędlinami nie powiedziała „Dzień dobry”, ani „proszę”, ani nic podczas obsługiwania klientów. Wśród kosmetyków szukałam konkretnego szamponu. Ponieważ nie umiałam go znaleźć, a kiedyś kupowałam go w tym właśnie sklepie podeszłam do pani, która siedziała przy kasie na dziale z kosmetykami. Na moje pytanie o szampon powiedziała, że jeżeli nie ma na półce to nie ma. Na moje pytanie czy nie ma w ogóle czy chwilowo odpowiedziała powtórnie, że jeżeli nie ma na półce to nie ma. Pojechałam więc z moimi zakupami do kasy. Kas było czynnych niewiele, do każdej kolejka po około 8 - 10 osób. Czekanie w kolejce zajęło około 15 minut. Kasjerka nie powiedziała ani dzień dobry ani do wiedzenia.