Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do punktu PZU, udałam się, aby załatwić wpłaty dla mamy. Pomieszczenie bardzo ładne i przytulne, w stonowanych kolorach, (brąz- zieleń),,, ładnie pachnie wszystko czyste i ładnie poukładane,,, Jest nawet butla z wodą dla klientów tylko szkoda, że kubeczków brak! 4 okienka obsługujące klientów, i jedna kasa, w okienku do spraw socjalnych ludzi nie ma i pani sobie coś tam pisze i liczy,,,, natomiast do okienka klientów indywidualnych jest kolejka- 4 osoby ja 5,,,, Pani uwija się jak w ukropie, ale i tak niewiele to daje, bo musi wpisać cały wniosek,,,, co jest dość pracochłonne zajmuje jej to 12-15 min, Pan przede mną zaczyna się denerwować, że tak długo to trwa, ja się nie dziwię, bo moje dzieci też już zaczynają sie niepokoić tym samym zakłócając panującą tam ciszę,,, a jednocześnie zwracjając uwagę ochroniarza, który przysypiał w kącie na stołeczku,,,, W końcu Pan przede mną wyszedł z kolejki, mrucząc cos pod nosem,,, drugi Pan miał sprawę załatwić w okienku socjalnym, a dwie Panie były tak uprzejmę, że jak je poprosiłam ,że chcę tylko druki wpóściły mnie do kolejki,,, za co dziękuję!! I nie było by w tym nic dziwnego,,, ale dwa pozostałe okienka były nieczynne, a w dalszych pomieszczeniach widać było ,że dwie Panie coś piją w filiżankach!!!,,, Ogólenie dzięki uprzejmości i niecierpliwości mój pobyt w tym punkcie skrócił się do 20 min,,,,,,