Opinia użytkownika: Agata_53
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: obserwacja dotyczy profesjonalnosci jakosci obsługi,to znaczy bardziej zorientowania i udzielenia satysfakcjonujacych mnie jako klienta odpowiedzi,na zadane pytanie obsludze. W dniu dzisiejszym nastawiona byłam na kupno śpiewnika,oraz gry na game boya.Przemieściłam się po dwóch mozna powiedziec różnych działach,gdzie informacji o danym przedmiocie udzieliły mi dwie różne za swój dział odpowiedzialne osoby.W pierwszym przypadku,młody mężczyzna rewelacyjnie zorientowany w grach,na których ja totalnie się nie znam.Udzielił mi bardzo wyczerpującej odpowiedzi na temat,który zrozumiałam,po jego miłej odpowiedzi na zadane pytanie.Następnym krokiem był krok w strone książek, w poszukiwaniu śpiewnika.(Inspiracja zaczerpnięta z rodzinnej biesiady,gdzie kazdy chciał śpiewać a niestety ...brak znajomości tekstu zazwyczaj drugich zwrotek stała się humorem wieczoru). Szukac działu,gdzie się znajduje moja książka ,o której myśle nie nalezy dla mnie do koniecznych,wiec zawsze prosze o pomoc,kiedy tytuł książki jest sprecyzowany.Tak było i tym razem. Po zadanym pytaniu,pani poinformowała mnie gdzie znajdują się szukane przeze mnie śpiewniki i z przyjemnościa wskazała miejsce.Takie zachowanie uwazam za profesjonalne,nie miałam ochoty szukac tej ksiazki,wiec oczekiwałam wlasnie takiej pomocy jaka otrzymalam w dniu dzisiejszym.