Opinia użytkownika: Marta_611
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Zakupy spożywcze zwykle robię w hipermarkecie Real, który znajduje się najbliżej mojego miejsca zamieszkania, w C. H. Korona. Teren centrum handlowego w najbliższym sąsiedztwie hipermarketu jest czysty i zadbany, ławki ustawione w głównej alei również znajdują się w nienagannym stanie. Na terenie Reala w ostatnich miesiącach zmieniono układ regałów oraz rozmieszczenie poszczególnych działów, nie dodając przy tym potrzebnych wg mnie tablic informacyjnych, na których powinno się zamieścić nowy plan hali wraz potrzebnymi oznaczeniami. W związku z chaosem organizacyjnym, zakupy, które zwykle robiłam w czasie 20-30 minut, teraz zajęły mi ponad godzinę. Poszukując niektórych produktów, o pomoc prosiłam pracowników, którzy w uprzejmy i fachowy sposób wyjaśniali mi, gdzie należy szukać danego produktu. Po dokonanych zakupach swoje kroki skierowałam do kasy. Uzbroiłam się w cierpliwość, gdyż jak na niedzielne popołudnie, otwartych było tylko 10 kas, do których ustawiały się długie kolejki. Pani obsługująca kasę sprawnie skanowała produkty, przez co czekanie na swoja kolej nie trwało długo. Czas na obsłużenie 6. osób przede mną wynosił 10 minut. Mimo szybkiej obsługi klientów, na stanowisku kasowym panował bałagan. Wokół pracownika piętrzył się stos oddanych przez klientów produktów. Mimo dyskomfortu jaki odczuwałam patrząc na stan kasy, jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi kasjerki. Tak jak podczas obsługiwania poprzednich klientów, kasjerka sprawnie skanowała wszystkie produkty, będąc przy tym uprzejmą i kulturalną. Po dokonanej zapłacie Pani pożegnała mnie, życząc mi miłego dnia. Dzięki tej fachowej obsłudze zakupy zaliczam do udanych, mimo przeszkód związanych z poszukiwaniami odpowiednich działów.