Opinia użytkownika: E
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Chciałam zgłosic usterke, jakiś czas temu zlikwidowano w naszej miejscowości oddział telekomunikacji, poradzono mi ,że musze pojechać do Sącza . Nie chcąc szukać , lub być odsyłana z miejsca do miejsca postanowiłam najpierw zadzwonić i dowiedzieć się gdzie mam zgłosić usterke. Zaczęłam szukać w Internecie numeru telefonu i adresu oddziału Telekomunikacji Polskiej .Tu się zaczęły schody ,ponad pół godziny spędziłam na szukaniu i próbach dodzwonienia się, i nigdzie się nie dodzwoniłam .W końcu zadzwoniłam do salonu sprzedaży i po którymś razie odebrał pan który podał mi numer gdzie mam zadzwonić . Po kilku próbach udało mi się zgłosić. Żeby coś załatwić trzeba mieć anielską cierpliwość . Tyle dobrze że usterkę usunęli w dniu zgłoszenia.