Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Miejsce wizyty: BATA Al. Konstytucji 3-go Maja 102 Gorzów Wlkp. Czas wizyty: 17.09.2009 r. godz. 18.20 Cel wizyty: zakup obuwia POŁOŻENIE I OZNAKOWANIE PLACÓWKI Sklep BATA znajduje się na parterze galerii handlowej ASKANA w Gorzowie Wlkp. Sklep można znaleźć bez problemu – duży czerwony szyld widoczny jest z daleka. „Oknem na świat” jest duża, dobrze oświetlona oraz zorganizowana z pomysłem wystawa. WNĘTRZE Wnętrze sklepu to blisko 70 m² o jasnej kolorystyce. Sklep podzielony jest na dwie części - po lewej stronie męskie obuwie i skórzana galanteria po prawej stronie podobny asortyment dla kobiet. OBSŁUGA I ROZMOWA ZE SPRZEDAWCĄ Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez sprzedawcę słowami: dzień dobry. Następnie zacząłem rozglądać się po sklepie. Kątem oka widziałem, że sprzedawca obserwuje mnie, ale bardzo dyskretnie. W sklepie w tej chwili byłem jedynym klientem. Po chwili do sklepu weszło jeszcze dwóch klientów, a do sprzedawcy dołączył drugi sprzedawca. Po około dwóch minutach, widząc że nie mogę zdecydować się na żaden konkretny model drugi sprzedawca podszedł i zaproponował pomoc. Ubrany był schludnie miał na sobie firmowy t-shirt. Wskazując kolejne buty od razu uzyskiwałem informacje nt. jakości buta, dostępnych rozmiarów oraz własnych spostrzeżeń sprzedawcy (bardzo fachowych), w tym momencie wiedziałem że jestem w dobrych rękach. Ostatecznie zdecydowałem się na czarne półbuty. Okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Sprzedawca zaproponował zamówienie obuwia z magazynu po cenie sklepowej do domu, bez ponoszeniach dodatkowych kosztów. Zgodziłem się na taką usługę. Po zapisaniu moich danych sprzedawca zapewnił, że buty powinny zostać dostarczone w miarę szybko. Po niespełna godzinie od wizyty w sklepie na telefon komórkowy (nr podałem sprzedawcy) otrzymałem smsa informującego o numerze mojego zamówienia oraz kolejnych zawiadomieniach, które zostaną przesłane w miarę realizacji zamówienia. Następnego dnia o godzinie 9.36 zostałem poinformowany o wysłaniu obuwia ze sklepu. Buty dotarły do domu w poniedziałek (piątego dnia od daty zamówienia, wliczając w ten okres weekendu). ASORTYMENT Buty podzielone były na kategorie : nowości, ostatnie pary (z podziałem na rozmiary), przeceny/okazje. Wszystko czytelnie oznakowane. Ponadto sklep posiada spory wybór obuwia na nowy sezon jesienno – zimowy. PODSUMOWANIE Wrażenia jakie odniosłem z wizyty w sklepie Bata są bardzo pozytywne - zaczynając od ekspozycji, przez obsługę, a kończąc na asortymencie. Co więcej wychodząc ze sklepu nadal wiedziałem, że jestem klientem, o którego się dba. Powiem więcej odniosłem wrażenie, że zależy im na budowaniu więzi z klientem i w moim przypadku to się udało – kolejne poszukiwania obuwia zaczynam od sklepu Bata w galerii Askana.