Opinia użytkownika: ANNA_822
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Cel wizyty: zawarcie ubezpieczenia OC. Po wejściu do budynku rzucił mi się w oczy nieład w dokumentach znajdujących się na biurku doradcy ubezpieczeniowego. Ubezpieczyciel ubrany był czysto i schludnie, miał przypięty do marynarki identyfikator, przywitał mnie uściskiem dłoni i grzecznym uśmiechem. Mężczyzna wykazywał chęć pomocy, mówił językiem korzyści, używał sformuowań jasnych i klarownych dla klienta. Nie oferował jednak żadnych, korzystnych usług dodatkowych. Ubezpieczyciel nie potrafił odeprzeć argumentów mówiących o lepszych ofertach konkurencyjnych firm. Nie wykazał się dogłębną znajomością prezentowanej przez siebie oferty, można także było zaobserwować, iż nie do końca ma opanowane techiniki negocjacyjne, które pomogłyby mu w zawarciu umowy. Końcowa faza prezentacji oferty nie była korzystna i umowa nie została zawarta, przede wszystkim z powodu braku znajomości oferty przez ubezpieczyciela i brak kotragrumentów dla innych lepszych ofert. Mimo iż umowa nie została zawarta, mężczyzna zachował się spokojnie i miło pożegnał mnie, wstając podał rękę i zaprosił do ponownego zapozniania się z ofertą.