Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_48

Dotycząca firmy: BLISKA

Treść opinii: Sprawa dotyczy Stacji paliw Bliska przy ul. Waszyngtona w Warszawie - w dniu 15.09 mąż dokonał zakupu paliwa i poprosił o pomoc w wyborze płynu hamulcowego. Pan Rafał powiedział że się nie zna i żeby sobie wybrać samemu, po czym obsługujacy wydał jedynie potwierdzenie płatności kartą. W domu okazało się, że został zakupiony niewłaściwy płyn. Po powrocie na stacje i próbie wymiany Pan Rafał zażądał paragonu - potwierdzenia płatności nie uznał mimo, iż całe zdarzenie miało miejsce 10 minut wcześniej. Po zakupie nowego płynu - podobnie nie wydał paragonu!!! Po zwróceniu uwagi, oznajmił iż zawsze wydaje... W efekcie dopiero po mojej wielkiej awanturze uwzględnił wymianę. Okazał przy tym niekompetencję i brak pfofesjonalizmu- tłumaczył, że nie musi się znać na wszystkim co sprzedaje i twierdzi, że zawsze wydaje paragony. Nie chcial też podać nazwiska kierownika stacji ani go poprosić.