Opinia użytkownika: Marta_275
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do Inspektoratu udałam się w celu przedłużenia polisy ubezpieczeniowej. Palcówka posiada własny parking, co jest bardzo ważne gdyż znajduje się w ścisłym centrum, gdzie o miejsce do parkowania nie jest łatwo. Wnętrze placówki czyste i przestronne, przed wejściem do sali obsługi automat z numerkami, co uważam za bardzo rozsądne rozwiązanie (nie trzeba się z nikim spierać o miejsce w kolejce). Na sali obsługi duża ilość stanowisk, jednak tylko ok. 1/3 z nich obsadzona pracownikami. Jednak stwierdzam, iż na ilość klientów obecnych w tym momencie w inspektoracie liczba obsługi była wystarczająca. Przy każdym biurku znajdowały się dwa miejsca siedzące dla obsługiwanych klientów, a na biurkach panował porządek. Na plus oceniam spora liczbę miejsc dla klientów oczekujących na obsługę. Czas oczekiwania w okolicach godziny 16.30 wyniósł w moim przypadku zaledwie 10 minut. Agent, który załatwiał moja sprawę był miły i kompetentny, na pytania odpowiadał jasno i konkretnie, a proces przedłużenia polisy przeprowadził bardzo szybko i sprawnie rozpisując mi szczegółowo kilka interesujących mnie opcji. Za jedyny minus uważam godziny zamknięcia placówki (17.00). Jednak po uprzednim kontakcie telefonicznym otrzymałam informację, iż w razie problemów z dotarciem do Inspektoratu w godzinach jego pracy możliwa jest wizyta agenta firmy w moim domu lub innym dogodnym dla mnie miejscu.