Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Przyszłam w sprawie dziadka, który został wplątany w podpisanie niekorzystnej umowy z firmą Dialog S.A. Chciałam się dowiedzieć, czy można to odkręcić i wrócić do Telekomunikacji. Pan przyjął mnie serdecznie i poprosił o umowę i rachunki z ową firmą. Przejrzał i wytłumaczył, że jest możliwy powrót, ale trzeba będzie zapłacić Dialogowi dużą karę za zerwanie umowy przed końcem 15-miesięcznej umowy, ok. 300-400 zł. To dla emeryta jest wielkim wydatkiem. Co prawda teraz płaci 8 zł mniej, ale później będzie to kwota większa. Pan zasugerował wysłanie skargi, ale zaznaczył, że nie będzie mieć odzewu, gdyż będą kryć swojego pracownika. Powiedział, że co najmniej cztery osoby dziennie przychodzą do niego z podobnym problemem. Przychodzą do ludzi, zwłaszcza starszych, pracownicy innych sieci telekomunikacyjnych i werbują, przedstawiając korzystne (na początku) warunki, a ludzi starszych łatwo zmanipulować... Podał nam adres Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który zajmuje się pomocą w takich sprawach i powiedział, by najpierw zgłosić się do nich i zapytać jak sobie z tym problemem poradzić.