Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Budynek – stara, niestety zaniedbana kamienica znajduje się zaraz przy ulicy. Interesujący mnie punkt obsługi klienta znajduje się na I piętrze. Klatka schodowa zaniedbana. Czasem leży jakiś śmieć, albo jest coś rozlane. Czytelne szyldy na zewnątrz budynku i przy wejściu do pomieszczeń. Celem moich systematycznych wizyt jest wykonanie opłaty ubezpieczenia mojej mamy, emerytki. Wnętrze kamienicy zaadaptowane do pomieszczeń biurowych w nieco nieprzemyślany sposób. Przy niewielkiej ilości klientów robi się bardzo tłoczno. Wąski korytarz, na końcu którego nieduże pomieszczenie z interesującymi mnie dwoma punktami obsługi (przy jednym z nich miejsce siedzące dla klienta – niestety nie moim). Zaledwie kilka miejsc siedzących dla oczekujących osób. W tym samym pomieszczeniu oczekują również klienci na wejście do przyległych biur, brak więc prywatności przy załatwianiu swoich spraw. Plusem (w dzisiejszych czasach raczej normą) jest na pewno dostępny dystrybutor z pitną wodą. Osoba obsługująca sprawnie i szybko dokonuje wpłaty, ale rzadko nawiązuje kontakt wzrokowy. Grzecznie i stosownie wita się i żegna. W związku z dość schematycznym rodzajem pracy rzadko podejmuje jakąkolwiek rozmowę. Obsługujące osoby zawsze udzieliły rzetelnej i pełnej odpowiedzi, lub skierowały do osób, które takiej odpowiedzi mogły mi udzielić. Ubiór i wygląd oceniam bardzo dobrze – czysty i schludny. Szybka i miła obsługa nie pozwoliła mi czekać dłużej niż kilka minut na obsługę.