Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Celem moich wizyt w tej placówce były opłaty ubezpieczenia samochodu. Ogólna ocena otoczenia miejsca, jak i obsługi – bardzo dobra. A teraz bardziej szczegółowo. Inspektorat znajduje się przy ulicy Lwowskiej w biurowcu mieszczącym wiele innych instytucji. Otoczenie zewnętrzne budynku jest zadbane. Czyste chodniki i schody, liczne kosze na śmieci. Pomimo, że budynek stoi przy bardzo ruchliwej ulicy, wejście uprzyjemnia pas zieleni i wiele ławek. Lokal znajduje się na parterze, lecz należy pokonać przed wejściem kilka schodów. Nie zauważyłam podjazdu dla osób niepełnosprawnych i wózków (możliwe, że znajduje się on od innej strony budynku - sprawdzę). W budynku znajdują się także inne instytucje/firmy, ale czytelne, wydzielone witryny i informacja nie pozwalają zabłądzić. Wnętrze lokalu stanowi jedno, duże pomieszczenie. Kilka punktów obsługi jest usytuowanych w osłoniętych od klienta przestrzeniach (kasach), kilka stanowią otwarte biurka – przy nich miejsca siedzące dla obsługiwanych klientów. Brak miejsc siedzących dla klientów oczekujących – jedynie blat umożliwiający wypełnienie druków itp. Łatwa dostępność materiałów informacyjnych, folderów, ulotek z aktualną ofertą. Wszystkie punkty obsługi są czytelnie oznaczone. Pomieszczenie nie jest duże, ale umieszczenie mebli i biurek nie sprawia klientowi kłopotu przy przemieszczaniu się. Wnętrze jest czyste, sprawia miłe i przyjazne wrażenie. Jakość obsługi klienta oceniam za każdym razem bardzo pozytywnie. Podczas mojej pierwszej, bardzo pilnej wizyty pracownik (kobieta) przyjął mnie 2 minuty przed zamknięciem biura, co skutkowało pozostaniem na około 15 minut po zakończeniu czasu pracy. Obsługujące mnie osoby zawsze miło i grzecznie witały/żegnały się i wysłuchiwały moich potrzeb. W przypadku moich pytań uzyskałam wyczerpującą i zrozumiałą dla mnie odpowiedź. Obsługująca mnie osoba zachowywała się elegancko, była skromnie i schludnie ubrana. Na ubraniu przypięty był identyfikator. W większości przypadków osoby te nawiązywały kontakt wzrokowy, posługiwały się zrozumiałym językiem. Sprawna obsługa i wykonanie spraw formalnych. Nigdy też nie czekałam w kolejce dłużej niż 5 minut. Podczas jednej z wizyt obsługujący samowolnie, ale bardzo grzecznie i taktownie zaproponował korzystanie z innych usług PZU, nie związaną z załatwianą sprawą. Szybka i przyjazna obsługa pozostawia miłe wrażenia.