Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Green Way Bar
Treść opinii: Moja wizyta w Green Wayu była naprawdę krótka - sieć barów Green Way znałem doskonale z innych placówek sieci, ale to co spotkało mnie w tym barze było zatrważające. Jako, że nie byłem specjalnie głodny stwierdziłem, iż tym razem wystarczy mi sama zupa. Przy barze zamówiłem więc zupę i nic nie zapowiadało niemiłej sytuacji, która miała za chwilę nastąpić. Sprzedająca podała mi miseczkę w której jednak nie znalazłem zupy, a papkę jakby zaczerpniętą na koniec dnia z dna garnka. Kiedy zwróciłem jej uwagę, że zamawiałem zupę, a nie przecier czy papkę Pani powiedziała, że innej nie ma. Poprosiłem więc o wycofanie tranzacji (za którą nie zdążyłem jeszcze zapłacić) i o podanie mi innego dania. Pani jednak stwierdziła, że nabiła zupe już na kasę więc nie jest to możliwe. Podjąlem więc dyskusję z której wynikło, że skoro zamówiłem zupę to mam obowiązek zapłacić i odebrać swoją papkę. Gdy widziałem, że rozmowa do niczego nie doprowadzi porposiłem sprzedającą o numer do szefa / szefowej, ta zaś odpyskowała, iż numer ten mogę znaleźć na stronie internetowej. Po tym zdaniu opuściłem lokal stwierdzając, iż rozmowa ta nie ma sensu.