Opinia użytkownika: miki
Dotycząca firmy: Promedis
Treść opinii: Zdecydowałem się opisać dla Was mój dzisiejszy kontakt z Promedis. W zasadzie to nowa jakość, bo Promedis od momentu przejęcia przez Lux Med nie miał najlepszej opinii. Tym razem jednak kontakt z rejestracją telefoniczną był błyskawiczny. Szybko uzyskałem potrzebne informacje, połączenie ze specjalistą i odpowiedzi na zadane pytania. Co ciekawe panie w recepcji chętnie przyjęły ode mnie fakturę za zlecone płatne badania poza Promedis oraz poinformowały mnie o sposobie wypełnienia formularza zwrotu za poniesione koszty badań. To jednak nie było najważniejsze. Dzisiaj w rejestracji również dowiedziałem się o nowym wygodnym dla klienta sposobie rejestracji – eRezerwacji. Każdy z klientów po zgłoszeniu chęci posiadania dostępu do systemu eRezerwacji może poprosić o wypełnienie wniosku o dostęp, podanie hasła dostępu i w zasadzie od razu może wykonywać rejestracje elektroniczne bez wychodzenia z domu. Wystarczy skorzystać ze strony www.promedis.pl. Wszystko załatwiłem z miłą Pani z rejestracji. Doradziła, pokazała na komputerze i byłem bardzo zadowolony. Mogę tylko polecić usługi Promedis. Chyba zmianie zdanie o Promedis, bo wcześniej najlepszego nie miałem. Widzę jednak poprawę jakości obsługi i to cieszy.