Opinia użytkownika: Aleksander_34
Dotycząca firmy: HSBC Bank
Treść opinii: Rozmowa z konsultantką HSBC Bank związana z przeniesieniem (sprzedażą) klientów detalicznym Alior Bankowi. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że mogę "przenieść" swoją kartę kredytową z HSBC do Alior Banku gdyż HSBC zaprzestaje działalności w kredytach konsumpcyjnych. Niestety zostałem poinformowany jedynie o przywilejach: limit o 10% wyższy od obecnego, oprocentowanie karty kredytowej niższe o 2% i możliwość otwarcia bezpłatnego ROR w Alior Banku. Musiałem dopytywać o koszta, a także datę przekazania mojego rachunku do Aliora. Po długiej rozmowie i wielu pytaniach z mojej strony dowiedziałem się, że wcale nie muszę przenosić rachunku, a karta będzie ważna do końca miesiąca widocznego na karcie (kwiecień- więc jeszcze ponad pół roku). Podczas rozmowy zdziwiło mnie, że nie dostanę żadnego listu z dokładnymi informacjami, co mogę zrobić jeśli nie chcę karty kredytowej w Alior Banku- pani wyjaśniła mi, że muszę zadzwonić na infolinię i że właśnie mnie o tym informuje (dopiero gdy o to zapytałem). Uważam takie podejście za lekceważące, ale cóż... ostatecznie moja karta została sprzedana więc stary bank (HSBC) ma mnie w... swojej bazie danych. Ogólnie cała rozmowa przebiegła w nie miły i nie ciekawy sposób. Dziwię się, że ktoś kto reprezentuje daną firmę nie zna odpowiedzi na proste pytania i każe mi dzwonić na infolinię- po co w takim razie w ogóle dzwoni? Naganianie naiwnych klientów nigdy na mnie nie działało. Do tego sama oferta była mocno przeciętna- bezpłatne użytkowanie karty gdy roczny obrót =10tys zł. Jedyny plus to bezpłatny ROR z możliwością śledzenia historii karty kredytowej w internecie, jednak to za mało by skorzystać w dzisiejszych czasach z tego typu kredytu.