Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W dniu 22.09.2009 r. około godz. 10.20 udałem się do oddziału Alior Banku w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 99 w celu podpisania umowy o kartę kredytową samochodową ,którą zamówiłem przez internet. Po wejściu do oddziału zostałem miło powitany i poproszony o poczekanie gdyż pani , która miała podpisać ze mną umowę akurat rozmawiała przez telefon z innym klientem. Po krótkim oczekiwaniu zostałem poproszony do okienka. Niestety w tym momencie zaczęły się schody tzn. pani ,która mnie obsługiwała nie wszystko potrafiła sama zrobić , komputery bardzo wolno chodziły ( każdy dokument otwierał się co najmniej minutę a było ich kilka). I tak wizyta w banku która wg. mnie powinna trwać kilka minut gdyby nie było kolejki , a takowej nie było trwała do godz. 11.40. Całe szczęście ,że mi się nie spieszyło i poczekałem ale ciekawy jestem ile trwała by wizyta gdybym wniosku nie złożył przez internet tylko wszystkie dane podawał podczas wizyty w oddziale. Jednym słowem bardzo miło się zaczęło i dobrze skończyło ale środek obsługi fatalny.