Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W krótkim wywiadzie środowiskowym, na pytanie jak podoba Ci się obsługa w PZU grono znajomych odpowiedziało: za droga oferta, realizacja odszkodowań i szkód w powolnym tempie. Większość zapytanych ubezpiecza mienie u konkurencji( np. Warta). Doświadczenie bezpośrednie: Ubezpieczenie mieszkań. Odwiedzony punkt w godzinach przedpołudniowych, dzień wtorek. Obiekt PZU w dobrej lokalizacji z niewielkim parkingiem, co zachęca do odwiedzin – czysto. Wewnątrz budynku z korytarza widać niewielkie pomieszczenia, w których znajdują się pracownicy przy swoich miejscach pracy – biurkiem z komputerem. Niestety nie wiedziałam do którego wejść, żadne pomieszczenie nie było opisane (dyrekcja, sekretariat, obsługa petentów, etc.) Nie chcąc czekać w nieodpowiedniej kolejce. Pomieszczenie schludne, czyste wyposażone bez konkretnego przewodniego stylu. Po dotarciu do odpowiedniego pracownika zapytałam o ofertę ubezpieczenia mienia – dostałam ogólną odpowiedź, po dodatkowych pytaniach odpowiedz była wyczerpująca. Osoba siedząca w poczekalni była wtajemniczona w całą rozmowę, co sprawiło o braku intymności rozmowy przedstawiając swoje prywatne pytania, odpowiedzi dane osobowe, etc.(przecież nie każdy musi wiedzieć, ze ubezpieczam zawartość trzech sejfów. Po wypełnieniu formularza ubezpieczenia przez pracownika odwrócono ten że formularz, długopisem wskazała od góry do dołu co wpisała. Nie dostałam do przeczytania i sprawdzenia „wszystkich kruczków” tego wypełnionego- mam nadzieje- formularza. Czas obsługi wyniósł niecałe dwadzieścia minut, samego czekania w kolejce nie było za wiele ze dwie, trzy minuty.