Opinia użytkownika: Mebadess
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Otrzymałam telefon z Orange -biura obsługi klienta instytucjonalnego, gdzie posiadam telefon abonamentowy.Brak identyfikacji numeru zawsze powoduje,że niechętnie odbieram takie telefony lub w ogóle.Klient czy kupuje rzeczy namacalne- rzeczywiste: w sklepie,czy też jest mu oferowana usługa niematerialna lubi wiedzieć z kim/czym ma do czynienia. Konsultantka przedstawiająca się z imienia i nazwiska dzwoniła do mnie już trzeci raz w krótkim odstępie czasu mimo mojej wyraźnej prośby aby nie niepokoić mnie jako klienta ofertą, jak stwierdziła przygotowaną specjalnie dla mnie. W ostatniej rozmowie zaznaczyłam,że nie jestem zainteresowana ofertą i wyraźnie poprosiłam o zaznaczenie,tego żeby do mnie nie dzwonić w tej sprawie.Na wstępie rozmowy podkreśliłam,że jeśli dzwoni do mnie w sprawie oferty-zakupu nowego telefonu to dziękuję za rozmowę ale nie chcę rozmawiać dłużej bo nie jestem zainteresowana żadnym telefonem .Konsultantka nie przejęła się moim stanowczym tonem i namolnie kontynuowała temat wypytując mnie o szczegóły oferty,którą odrzucam.Były to pytania typu : a jaki telefon ja ostatnio pani oferowałam?".Klient odmawia w ogóle kontaktu a sprzedawca wchodzi w szczegóły. Taka nieprofesjonalna postawa konsultantki nie tylko powoduje chwilową irytację ale dzwoniąc kolejny raz mimo zdecydowanego sprzeciwu klienta i prowadząc niewłaściwie rozmowę udowadnia brak kompetencji własnych oraz buduje negatywny wizerunek firmy.