Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Robiłam drobne zakupy w markecie Carefour Express, m.in. pieczywo. Spiesząc się, chwyciłam chleb tostowy w folii. Przy kasie, podczas skanowania ceny, zauważyłam, że chleb jest spleśniały i to nie w jednym miejscu, a prawie na całej długości. Folia była pokryta napisami, dlatego przy wkładaniu do koszyka nie zwróciłam na to uwagi. Kasjerka zdążyła już wybić cenę, jednak zwróciłam uwagę, aby tę pozycję usunęła, gdyż nie kupuję tego produktu. Jednocześnie wyraziłam swoją opinię, że ten chleb w ogóle nie powinien znaleźć się na półce. Kasjerka zastanawiała się jak zrobić korektę i zapytała czy może sobie zostawić paragon. Nie usłyszałam żadnego słowa "przepraszam", ani wyrażenia skruchy, że takie zdarzenie miało miejsce. Moim zdaniem obsługa sklepu (zarówno obsługa stoiska, jak i kasjerka) przyczyniła się w tym przypadku bardzo negatywnie do wizerunku marketu.