Opinia użytkownika: Katarzyna_1049
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Poniżej przedstawiam swoją ocenę na temat funkcjonowania infolinii PZU. Informacje zaczerpnęłam z rozmowy z konsultantem na infolinii. Chciałam uzyskać podstawową wiedzę na temat OFE PZU na Życie. Na połączenie z pracownikiem oczekiwałam 5 minut 7 sekund. Konsultantka, witając mnie, przedstawiła się swoim imieniem i nazwiskiem. Pracownica skrupulatnie odpowiadała na prawie wszystkie dodatkowe pytania, które zadałam. Nie uzyskałam informacji na temat aktualnej pozycji funduszu w rankingach, ponieważ jak twierdziła, nie miała dostępu do takich danych. Poinformowała mnie również, gdzie znajduje się punkt informacji w moim mieście, w którym pracownik pomoże mi przy wypełnianiu dokumentów i załatwieniu wszelkich formalności. Przekazała mi również informacje jakie dokumenty powinnam mieć przy sobie w przypadku wizyty w placówce PZU.