Opinia użytkownika: Gloria
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Placówkę PZU odwiedziłam w celu przedłużenia polisy OC na samochód, który kupiłam w miesiącu poprzedzającym. Wcześniej odbyłam już krótką wizytę w oddziale, ale tylko informacyjną - zostałam wówczas poinformowana bardzo szczegółowo o dokumentach jakie mam dostarczyć, co zrobić jeśli nie chciałabym przedłużać polisy. W trakcie drugiej wizyty zdecydowałam się przedłużyć polisę. Zapytano mnie o podstawowe dane niezbędne do tego, wszystko przebiegało w bardzo szybkim tempie, tak, jakby pracownikowi zależało, żeby szybciej skończyć obsługę klienta, a nie rzetelnie wykonać obowiązki, mimo, że nie było kolejki (ale był miły i uprzejmy). Pracownicy, którzy akurat nie obsługiwali klientów rozmawiali dość głośno ze sobą, komentowali sprawy nadgodzin, co było dość mało profesjonalne. Samo pomieszczenie sprawiało wrażenie mało przyjaznego, tak jakby panował bałagan (na biurkach, regałach za biurkami). Pracownik musiał kilka razy odchodzić od swojego stanowiska pracy, nie wiem dlaczego, być może musiał kserować jakieś dokumenty, co oznaczałoby, że nie miał wszystkich narzędzi pracy w zasięgu ręki. Pieniądze za polisę wpłaciłam na miejscu, otrzymałam polisę i wyszłam. Natomiast kilka dni po tym fakcie, otrzymałam pismo, że w związku z zakupem samochodu powinnam się zgłosić do PZU w celu przedłużenia polisy. Prawdopodobnie komunikacja między różnymi działami nie przebiega prawidłowo.