Opinia użytkownika: Maciej_267
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: 21 września udałem się do salonu Empik w celu zakupu najnowszej płyty Madonny.W sklepie znajduje się miejsce, gdzie wyeksponowane są nowości. Niestety nie znalazłem płyty, więc udałem się do pracownika, który był zajęty. Pani poinformowała mnie, że płyty jeszcze nie ma i poprosiła mnie o podejście do biurka w celu sprawdzenia, kiedy płyta będzie dostępna. Okazało się, że w salonie produkt będzie dostępny dopiero 25 września.Zaproponowała również możliwość zamówienia płyty, ale nie byłem zainteresowany. Podziekowałem za pomoc, Paniu uśmiechneła się pożegnała mnie i zaprosiła na zakupy w piątek. Bardzo podobał mi się obsługa w tym salonie. Pracownik zostawił swoją dotychczasową pracę i zaangażował się w rozwiązaniu mojego problemu. W sklepie panował pożądek, ceny znajdowały się przy towarach, które były ładnie wyeksponowane. Pracownik również prezentował się na wysokim poziomnie. Miał firmowy strój oraz identyfikator.